Blog

اکبر عبدی: مخاطب را به خوردن قرص برنج دعوت می‌کنیم!

توسط اخباردر 25 اکتبر 2020

سخت‌ترین کار برای بازیگر بازی کردن نقش خودش است

اکبر عبدی با اشاره به اینکه کسی از اکران «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» خبر ندارد، گفت: ما خودمان تماشاچی خودمان را از خود دور می‌کنیم یعنی اینجا داروی شفابخش است و آن طرف مرگ موش و قرص برنج است که ما مخاطب را به خوردن قرص برنج دعوت می‌کنیم.

مذاکرات آقای عبدی

فیلم/ مذاکره جان کری با اکبر عبدی در «مذاکرات مستقیم آقای عبدی»در فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی»، آقای عبدی گروگان گرفته می‌شود و در محلی خاص نگهداری می‌شود و برای رهایی خود از شر گروگان‌گیران با وزارت ارشاد، صدا و سیما، وزارت امور خارجه و حتی در بخش‌هایی از فیلم، با جان کری نیز مذاکره می‌کند.

مذاکرات آقای عبدی

فرش قرمز برای آغاز «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» پهن شدمراسم اکران خصوصی و رونمایی از پوستر جدیدترین و متفاوت ترین فیلم سینمایی علی شاه حاتمی با عنوان «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» شب گذشته در پردیس سینمایی سمرقند با حضور اهالی سینما و اصحاب رسانه برگزار شد.

مذاکرات مستقیم آقای عبدی

مذاکره اکبر عبدی با جان کری در یک فیلم تک پرسوناژ/«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» فیلمی طنز در کارنامه علی شاه‌حاتمی فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» ساخته علی شاه حاتمی مراحل فیلمبرداری خود را تا 20 روز آینده به پایان می‌رساند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *