Blog

گفتگو با محمد فرشته‌نژاد درباره اقیانوس پشت پنجره

توسط اخباردر 28 اکتبر 2020

محمد فرشته‌نژاد: موسیقی «اقیانوس پشت پنجره» با استفاده از ساز و صداهای بومی ساخته‌ می‌شود

آهنگ‌ساز فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سینمایی جدید کانون پرورش فکری بیان کرد که موسیقی این فیلم با استفاده از ساز و صداهای بومی جنوب ایران در حال ساخت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد فرشته‌نژاد آهنگ‌سازی فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را عهده‌دار است.

وی درباره فضای موسیقی مدنظر برای این فیلم که در جنوب ایران فیلم‌برداری و ساخته شده، توضیح داد: تلاش کردم که موسیقی فیلم «اقیانوس پشت پنجره» به فراخور تصاویر خلق شود و تلاشم بر این بود که از سازهای بومی جنوب استفاده کنم.

فرشته‌نژاد با بیان این‌که تمامی صداهای به کار رفته در موسیقی «اقیانوس پشت پنجره» متعلق به مناطق جنوبی ایران است، اظهار کرد: امیدوارم تلاشم برای ساخت موسیقی این فیلم مثمرثمر باشد.

آهنگ‌ساز «اقیانوس پشت پنجره» یادآور شد: حضور در این فیلم سینمایی تجربه بسیار درخشانی برای من بود زیرا از نزدیک موسیقی منطقه میناب را از خالو صادق دهقانی شنیدم و گوشه‌های مختلف آن برای من اجرا شد.

وی ادامه داد: در واقع خواستگاه این موسیقی در حال ساخت، منطقه میناب است که برای فیلم «اقیانوس پشت پنجره» ساخته شده است.

فرشته‌نژاد درباره زمان پایان ساخت موسیقی این اثر، گفت: طی چند روز آینده ساخت موسیقی فیلم به پایان می‌رسد.

این فعال حوزه موسیقی و سینما در پایان سخنان خود با آرزوی موفقیت برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: امیدوارم فعالیت‌های کانون در دوره جدید ورق تازه‌ای بخورد تا مثل چند دهه گذشته که با فیلم‌های درخشان خود دنیانوردی می‌کرد، باز هم تأثیرگذار باشد و همچون ستاره‌ای در دنیا بدرخشد.

یادآوری می‌شود فیلم «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نخستین حضور خود را در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تجربه می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *